Kanske kanske kanske..

Nä nu är det dags att krypa ner under mitt mysiga täcke med en ny bok i handen. Det är ännu en julklapp och vi får väl se om det är något att ha. I morgon ska Anton, jag och Emelie till gymmet och svettas och sen har jag planerat in att träffa Lovi och vi drar eventuellt till stan. Mamma och Anton ska in och Lovi var sugen.
Det blir väl även att kolla på lite sommarresor, har hittat en helt perfekt resa idag men vi får se vad resten av gänget säger. Men om jag får som jag vill så väntas värme och lyx i slutet av februari. Åh det skulle vara så otroligt skönt och peppande!

Men nu ska vi inte ta ut söker i förskott vi tar en dag i taget! :)



natti natti allihopa!

Kommentarer
Postat av: elin

jag vill också :D!!!

2010-12-27 @ 19:57:38
URL: http://elinsaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback