Julen är snart här!

Det här är katastrof, jag har spenderat exakt 3 timmar i Åtvidabergs centrum idag. Det var kanske inte överdrivet mycket folk men mer än vanligt men med en velig mamma som känner hela Åtvidaberg så tar det tid..
De sista julklapparna är iaf inslagna nu, jag och Lovi slog in paket medans de andra pysslade ihop lite tomtar. Mysigt, hihi! Nu ska jag ta mig 2 varma mackor och sätta mig framför tv med min familj och känna julstämningen sprida sig. Vi köpte faktiskt en chokladask, kors i taket. Men på julen får man unna sig!
Visst ja, vi ska ju baka knäck också!


Ikväll ska jag se Musse Piggs julsaga, kommer ihåg att jag älskade den när jag var liten. Troligtvis tvingar jag Anton att titta på den med mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback