Godmorgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt!

Okej det är inga fåglar som sjunger när det är såhär kallt ute, de lyckostarna har flugit söder ut och spenderar nu sina dagar i ett varmt land tills den underbara våren kommer till Sverige igen!

Jaha dagen har redan börjat, har smällt i mig en skiva bröd från mammas jullimpa som är så underbart god.
Nu ska jag duscha och det är bäst att snabba på för vi ska hjälpa mamma handla all julmat. Kan tänka mig att det inte bara är vi som är neråt idag.. suck! Så är det när man gör det i sista sekunden.
Vad tror vi om röda naglar med silverdetaljer på tills i morgon? Låter tjusigt va? hihi
Btw mina eksem ser redan lite bättre ut, men ja om man vill vara fin får man lida pin. Stod och nästintill grät i badrummet igår för att den ena salvan sved som eld på hela halsen och i halva ansiktet. Usch längtar inte tills nästa dos nu på morgonen..


idag tuffade jag till mig lite med en superhet mustach. Kanske skulle satsa på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback