Första filmen med min kamera

Nu är jag hemma från promenaden och gymmet. Jag körde inte så hårt idag, vet inte varf men jag känner mig så seg i hela kroppen.. Sen så strammar det i axeln (det klickade ur led i lördags) men den känns ändå mykt bättre än igår! :) Nu ska jag duscha och göra ngn rolig make up, det var ett bra tag sen nu! Hm funderar bara på vad det ska bli för färg/färger..


filmen gjordes igår och nej jag pratar inte sådär egentligen utan jag gör mig bara till för er som inte känner mig. ;) hehe

Kommentarer
Postat av: lovi

Trailer till den professionella porrfilmen? xD

2010-12-27 @ 12:45:39
Postat av: Lina

Vilken drog har ni tagit där :D??? hahaha

2010-12-27 @ 17:47:34
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
Postat av: Andypandy

WAHAHAHAHAHAHH XD

2010-12-29 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback