Anton is on the screen

Ni ska bara veta hur duktig jag har varit idag.
Jag har:
- städat mitt rum
- monterat ihop mitt digitalpiano med hjälp av Anton, jag är väldigt nöjd med det
- rensat alla mina noter och satt in i en pärm i bokstavsordning, detta tog ungefär en timma så jag blev trött i huvudet av det..

Strax efter halv 9 kom iaf Busk och Elin hit. Busk har man inte sett på 1000 år ch Elin har ju varit utomlands i 6 veckor så vi hade lite att prata om! Det var jättekul att få träffa dem över en kopp té. Hihi
I morgon står det gym på schemat och planering inför utomlandsresa.

Här har ni också lite bilder på Anton från dagens photoshoot.









Nä nu är det nattinatti time. Talk to you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Micke

Anton passar mycket bra i svartvitt. Jättebra bilder Emma! :)

2011-01-02 @ 20:06:32
URL: http://twitter.com/hubbeberg
Postat av: Annica Gunnar

snygg bild

2011-01-03 @ 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback