2010.

Vilket år det har varit! Jag kan inte fatta att året redan är över.. Det har gått så fort och jag har gjort och upplevt så mycket. Precis som alla andra år så har det haft sina  underbart fina toppar men också mörka dunkla dalar. Men det är livets gång, man skulle inte uppskatta topparna utan dalarna.
Lite av det jag gjort detta år:


Galna dansträningar med TDS


roliga utgångar med underbara vänner


Skoter och fyrhjulingsåkning hos morfar


min utsikt från mitt fönster försvann..


skidåkning i Romme, haha minnen för livet!


roliga plåtningar där jag fick agera make up artist, lina fotograf och dessa två modeller.


sjukt roliga fester med alla möjliga tema, på bilden ovan är det bondgårdstema.


uppträdande med TDS i folketspark, åh så kul det var!


Danne och jag dansade bal och var prinsen och prinsessan själv.


jag gjorde en fantastisk TOGETHER turne med fantastiska människor och våra kenyanska vänner. Personlighetsutveckligen går inte att beskriva, man ser världen med helt andra ögon.


jag tog studenten och gav mig ut i jobblivet


jag var på musikalläger i Kalmar med underbara vänner som jag vet att jag kommer ha kontakt med livet ut.
det var så otroligt kul, men kände att man hörde hemma där. det kändes helt rätt helt enkelt!


semester i.. öh ja jag minns inte vad det hette.. det var iaf supermysigt!


alla roliga sångjobb och all fantastisk fin respons!


en underbar resa till Kreta, längtar tillbaka!


även jag agerade fotograf emellanåt


Anton och jag hade 39-års fest då jag fyllde 19 år och Anton
20 år!


Alla sångträningar och sångjobb med Acabellas tog nästan all tid i slutet av november och i december. Men oj vilka underbara flickor!


en underbar jul med underbar släkt, ni är bäst!

Nu får vi inte glömma alla filmkvällar, skräckissöndagar, alla fikastunder på Sandelius, alla promenader, träningspass på gymmet, allt jobb och mycket mer.
1 år, 365 dagar. Ja det går fort!


På hela taget har det här varit ett fantastiskt år, ett år där allt egentligen blivit annorlunda för nu går jag inte i skolan längre.. Men men jag är ung och har hela livet framför mig. Jag ger det här året båda tummarna upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback