Yeasterday!

Sorry för dålig uppdatering men jag kom precis hem från Dan nu, vi har pysslat med maskerna hela eftermiddagen och nu är de äntligen klara. De blev grymma!!

Igår var jag alltså i stan med Sara, Malin och Lovi. Vi fikade på Wayens coffe och gick en sväng på stan. Vi tog också en tur till donken innan vi drog och hemåt. Det var jättekul att träffas alla 4 tillsammans för vi har inte gjort det på hela sommaren. Sara har jag inte ens sett sen studenten!!


min supergoda fika, varm choklad med grädde. hihi


Lovi fick ett fint hjärta i sin kaffe (eller expresso, caffe latte eller vad det nu var..)


Lovisan


Lovisan och jag


Lovisan och Mollanbollan


glassen på McD är bäst, varmchoklad sås är oslagbart! (okej förutom Bosses!)

På kvällen hamnade vi hos Dan där vi pysslade med våra masker hela kvällen. De är som sagt klara nu men vilket jobb vi har lagt på dem, men det var helt klart värt det!


Dan blir snygg ;)



Nyfikna på resultatet? Kommer en dålig bild på min om en liten stund, tar bättre bilder i morgon på den stora dagen. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback