Sång på torget

Det var sjukt roligt att sjunga på torget idag! Vi fick jättebra respons, gratis glass, roser och så blev vi intervjuade och fotade så antagligen så är vi med i tidningen i morgon. :) Men en sak jag inte fattar är vad som händer med min röst när jag blir nervös, jag får ingen kontroll över den. Så när jag sjöng mitt i ett äventyr så blev jag nervös och skakade som ett asplöv, haha det syndes till och med nerifrån! Så rösten gjorde lite som den ville i sljutet, suck det förstörde hela låten. Men men förutom mina vänner som vet hur det ska låta så tänkte inte resten på det utan det var några som trodde det var Carola som sjöng! Haha


Kom


Kom


Kom


Right here right now


Du får inte


Du får inte


Du får inte


Broken strings


Broken strings


Underbaringarna Petra och Mia <3


Big girls don't cry


Wherever you will go


Wherever you will go


Hanna laddar upp med vatten


Mitt i ett äventyr


Mitt i ett äventyr


Mitt i ett äventyr


Glasspaus


Hanna och Anton fick milkshake


Kom


Kom


Kom


Kom


Manboy


Manboy




Me and Honeyponey




Right here right now, synd att Hanna blundade på bilden för den var himla fin!


Du får inte

Tack
Johanna som kom och kollade alla uppträdanden och tog alla 327 bilder (!!), hihi det är så roligt att ha.
Och tack Mia, Petra och alla släktingar som kom och kikade. It means a lot! <3

Håller på att lägga upp filmerna på youtube så det kommer väl lite med tiden.
I kväll ska vi på RIX fm festivalen så Hanna kommer vid 4 och vill bli sminkad. Kvällen blir nog kanonkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback