The party of the year



Kvällen spenderas med den här sötnosen plus Dan och Ia, vi kollade på filmen Salt. Den var inte så värst, jag fattade inte riktigt det var väldigt svårt att hänga med. Sen så gjorde vi klart inbjudan till årets fest som kommer äga rum på lördag. Alltså det kommer bli grymt. Ska visa er tema och mer detaljer i morgon, ska nämligen be Lovi skicka bilden till mig då.
Klockan 11 ska vi iaf ses för att planera, skriva motiveringar och massa sånt, ni kommer fatta i morgon. Hihi
Klockan 15 blir vi hämtade av Malin för då ska vi plus Sara ta en fika på stan och göra ngr små inköp till lördagens party.

Åh gud vad jag längtar, jag älskar att planera fester!!
Ska bara skicka ett mejl till Petra nu sen tänker jag sova så jag är pigg i huvudet i morgn!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lilian

VILKEN HÄRLIG BILD... MAN LÄNGTAR TILL SOMMAREN IGEN......

2010-08-26 @ 01:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback