The chef!

Ja ni om jag fortsätter i den här takten kommer jag snart vara mäster kock! Inte för att jag är så bra på att laga mat (om jag inte har ett recept att följa då) men jag hade tänkt att lära mig det nu när jag är blev arbetslös i torsdags. Det känns så konstigt att alla börjar skolan i morgon men inte jag..

Aja maten blev iaf god och efterrätten fransk chokladtårtan var helt underbar. Det är nog min favorit efterrätt, lätt att göra också!




just in case (A) haha


smältchoklad är det i smeten, yaami right!?


resultatet!

Vu fick iaf bra betyg från folket och om det var bara för att de var väluppfostrade eller för att det tyckte det var gott vet man aldrig. Haha jag ska iaf äta upp det som blev kvar av tårtan i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback