Jag kan visst lite mer än vad jag tror.

Vilken dag det har varit! Det gick bra att jobba även fast jag ändå tycker det är svårt det där med frita. Men det är väl bara att se till att man ser att alla barn har ngt att göra och att de inte bråkar. ;)
Direkt när jag kom hem så slängde jag bara i mig 2 korvar och träningskläder, fyllde på vattenflaskan och drog till gymmet med Elin. Hon fick mig att gå med på att köra core i 45 minuter plus att vi tränade i typ 40 minuter innan. Jag var verkligen inte peppad alls då jag inte har ngr mag och ryggmuskler men när vi väl satte igång så gick tiden sjukt fort och jag njöt nog faktiskt lite av det mesta (förutom de sakerna som var så jobbiga att man ville spy haha). Det var inte sista gången jag gick på ett sånt pass! :)

Väl hemma så blev det dusch och mat, sen kom Elin ner en sväng med gitarren så ikväll har vi bara chillat. Klinkat lite gitarr och pratat. Kommer sakna att ha Elin så nära sen när hon flyttar!



Nu ska jag läsa och sen sova, ska jobba 13-16.30 i morgon och sen direkt på möte med en sångpedagog. Ska bli roligt! :) God natt alla fina som kikar in här trots lite halvtaskig uppdatering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback