He's just to good looking..

Kvällen spenderas med fina Petra, vi har haft Hilborn här inne som försökt lära mig spela gitarr.. Jag ska fan i mig lära mig nu när jag ska gå hemma hela dagarna. Jag ska jag ska jag SKA! Vi har också kollat fångarna på fortet och seventeen again. Jag vet inte hur många gånger jag sett filmen men Zac Efron är ju så sjukt snygg att jag skulle kunna se den minst lika många gånger till!


woops råkade fastna på www.zefron.com, gissa vart? Jo på galleriert såklart, så jäkla snygg alltså. Ge mig honom!

Nä nu måste jag sova, klockan halv 11 ska jag befinna mig på andra sidan grusvägen och cykla till gymmet med Emelie. Har hört rykten om ett himla oväder i morgon vilket är högst troligt då det spöregnar nu.. Aja vi får väl hoppas på det bästa.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback