Pictures from school.

Nu har jag äntligen landat i sängen och ska sova. Måste ladda med ett par timmars sömn eftersom jag har svenska b np imorn mellan 8.30-13.00. Nu tror jag inte att jag kommer sitta såhär länge för jag brukar vara snabb när det gäller prov och i morgon ska vi skriva och det är ju jag rätt bra på. Men jag är ändå nervös eftersom texterna ska relatera till häftet vi fått hem och en del texter är helt konstiga..

Lite bilder vi tog idag i skolan.









Nä nu måste jag sova, vi får se om jag hinnar blogga innan vi åker till skolan annars försöker jag mobilblogga efter provet. Vi ska nämligen försöka skriva klart rapporten då. På kvällen ska vi till Linköping för att kolla Ericas nya lägenhet, mysa och äta pizza.

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback