No more barngympa.

Nu är jag hemma från min allra sista gymnastiklektion som barngympaledare. Det känns lite konstigt att jag inte ska tillbaka i höst eftersom jag faktiskt varit ledare i 3 år nu. Och gud vad jag och Alexander har jobbat upp gruppen, när jag började var vi ju bara 4 stycken barn och nu när jag slutar så har vi fått ihop hela 30 stycken. Helt otroligt. Även fast jag känner att jag ibland inte har orkat med det pga allt annat jag har haft så har det varit väldigt kul och jag har lärt mig otroligt mycket.
Utan gympan skulle jag aldrig lärt mig handskas med barn så bra som jag gör nu. För nu känner jag verkligen att jag vet hur jag ska handskas med barnen och tackla konflikter. Jag har blivit en bra ledare.

Nu önskar jag Alexander och Felicia som är ny ledare inför hösten lycka till. Om ni behöver vikarie så vet ni ju vart jag finns! :)



FAN kom på att vi glömde stereon i Långbrott så måste åka tillbaka. GAAAH.


Kommentarer
Postat av: felicia wass(:

tack det kommer nog gå bra:) jadå bara att ringa om vi behöver vikarie;)

2010-04-23 @ 09:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback