Min blivande sminkpalett!

Waaaah jag är så jäkla glad!
Kom precis hem från Annica och har klickat hem en sminkpalett från stinamarkan.se. Paletten innehåller 88 olika färger och pigmentet jämförs med skuggorna från Make up store. Det bästa av allt är att paletten kostar endast 249 kr! Den beräknas landa i min brevlåda på fredag, perfekt eftersom jag ska sminka en massa folk då!

Tänk också om mitt löshår kommer hem till Montlé på tordag, då kommer jag vara snygg i håret på fredag med. ja till och med på torsdag kväll. Nej gud vad ytlig jag känner mig nu.. Men även jag kan väl få vara det ibland? Jag har ju så tunt hår att det inte går att göra ngt med det, så det är så skoj att sätta i extra hår och för en gångs skull kunna göra ngt! :D


Här är min blivande sminkpalett. Ni ska få veta vad jag tycker om den på fredag när jag får den.

Nu ska jag kanske glo på en film annars så ska jag sova. I morgon har jag ingen sovmorgon men men det är bara att tvinga sig upp från sin varma gosiga säng. Någon som känner igen sig? ;)
Iaf GODNATT allihopa!


Kommentarer
Postat av: Mickis

du att det gör inget om du köper en likadan tröja ;)

2010-04-27 @ 22:23:30
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback