J***a april

Jag förstår inte varför jag gång på gång klickar mig 1 år tillbaka på min egen blogg och tittar på massa gamla minne. Vad fan tjänar det till att ligga och tjuta över ngt som var så himla bra då men fortfarande gör ont nu? Ja stundvis gör det faktiskt fortfarande förbannat ont för jag är sån, har alltid varit och kommer alltid vara.
Nu har jag snart slösat bort 1 år av mitt liv och vägrat tittat åt sidorna, vägrat kollat bakåt och vägrat kolla framåt. Jag har inte tittat alls för jag har inte velat se.
Nu ska jag försöka titta, försöka är bättre än att inte prova alls.
Kanske kan jag bli sådär glad igen.

Jävla april jag önskar att det aldrig hade hänt, att jag inte hade fått testa på det.
Det blev så tomt utan.


Kommentarer
Postat av: Natasha

Haft en bra måndag? vad ska du göra för kul på valborg? kram

2010-04-27 @ 00:55:31
URL: http://ndiamond.blogg.se/
Postat av: Jennie

åh, förlåt gumman... jag tog ju upp det igår. Menade verkligen inte att såra dig eller väcka minnen. Älskar dig och finns om du behöver prata <3<3<3

2010-04-27 @ 10:02:26
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback