Ikväll är det skräckfilm som gäller!

Nu är jag hemma från balträningen och är himla nöjd med min och Dannes prestation. Vi har ett himla flyt.
Förutom att han lyckades slå upp min ena tånagel idag igen, ni fattar inte hur ont det gör. Haha
Jag borde kanske sätta mig lite med ett arbete men jag tar tag i det i morgon efter att jag varit i stan och köpt hårförlängning och varit på dansträning. Jag ska plugga som bara den nästa vecka och försöka få klart arbetet så att jag kan andas ut på valborg och kanske ta lite ledigt på eftermiddagen. Hihi

Danne och jag var på skräckishumör ikväll så Anton, jag och Hanna ska dit ikväll och kolla skräckis. Wie så nice.
Någon av er som sett någon bra skräckfilm på sistone? Tänkte kolla lite på internet och se om jag hittar någon som vi inte sett.


hihi lite så får man tänka efter man har sett en riktigt bra skräckfilm, någon av er som inte kan se på skräkcfilmer utan att få mardrömmar? Jag var iaf skiträdd när jag var liten och klarade inte ens thriller men nu är skräckfilmer det bästa jag vet! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sitter själv och ser Valkyria, mer skrämmande än skräckisar då den är verklighetsbaserad XD

2010-04-25 @ 21:32:24
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback