I know you love my new hair..

at least I do! Waaah jag har långt tjockt fint hår, jag älskar älskar älskar det!


Jag ser lite sjuk ut på bilden men jag ser iaf glad ut. Som sagt älskar mit nya hår och min fina underbart duktiga moster. Dock så har vi inte klippt in håret än men det är ingen panik eftersom det ändå ser ganska naturligt ut, eller vad säger ni?

Nu sitter jag med inbackade flätor i håret och ska strax ut till husvagnen för att sova där med Anton och kolla på film. Åh jag har verkligen saknat husvagnen, nu är sommaren for sure påväg!
Jag har haft världens bästa dag och hurmöret har varit på topp, därför är jag väldigt trött nu.
Imorgon ska jag förklara för er hur håret sitter fast och förhoppningsvis fixa en bättre bild.

Godnatt allihopa nu ska Rapunzel sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback