Filmdiss - the final

Sällskaper ikväll var super, vi hamnade hos Dan istället för Danne. Där var även Lovi och Dans syster Ia. Vi såg filmen the final som var alldeles för seg i början och sen alldeles för lam, det hände nästan ingenting när själva tortyren börja. Haha här sitter man är är sur över att människor inte blivit tillräckligt torterade.. Det är en konstig värld vi lever i.
Jag rekommenderar iaf inte filmen.

Efter filmen kom vi in på en massa gamla läskiga minnen, våra egna spökhistorier. Har ni några såna? Jag själv tror stenhårt på att det finns ngt andligt, kanske inte direkt spöken men ngt i den stilen. Så mig kan man skrämma upp hur lätt som helst.


2/5 får den i betyg, det var scenen med nålarna som räddade den från en 1:a ni vet ju att jag HATAR nålar.

Nu är det dags att sova så jag orkar med morgondagen, sov gott mina små muppar.
Hoppas att vi får en solig vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback