vart kom alla kommentarer ifrån? :o

Hur kommer det sig att idag när jag loggar in på bloggen så har jag fått ca 15-20 kommentarer av folk som jag inte känner? :o
Har det gjorts reklam för bloggen någonstans? Jag fattar verkligen ingenting. Haha
men kul med massa snälla kommentarer förstås, men jag blev så förvånad!

Praktiken är iaf bäst, jag fick massa beröm idag (a)
Jag känner mig så glad om kvällarna, jag vet inte varf men så fort jag kommer ifrån skolan så blir jag mykt lugnare och gladare. Hm det tål att tänkas på.
Imorn börjar jag 7.. suck! Men jag ska klara det, jag är ju ledig på fredag så. Hihi


Jag gillar att ta bild i solljus. Fin kontrast när ögonen blir blåa, håret mörkt och min hy ljus (jag är ju inte så blek egentligen). Det där lät ego jag menade inte att jag var värsta snygg utan att kontrasten blir fin! :$

Nä nu måste jag somna, tog faktiskt en tablett idag bara för att jag inte kommer orka imorn annars.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är okej om man är ego.. TA FÖR DIG :D<3

och ja du är värsta snygg ;)<3

När ska vi komma ut ur garderoben? HAHAHA :L

pussipuss<3

2009-09-29 @ 23:02:56
URL: http://thisjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonyyymous

men du är ju värsta snygg!

2009-10-05 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback