Torsdag & fredag.

Torsdag:
I torsdags blev det mys med idol och Johanna hela kvällen efter gympan. :) bäst är hon iaf om ni inte visst det.
Idol är också allmänt bäst, vad avundsjuk man blir varje gång någon får en guldbijett, biljetten som är ett steg närmare drömmen. Nästa år ska jag söka, jag ska inte vara feg. Man måste våga satsa!



Vid 11 tiden hämtade vi Jokke också och så kollade han på film här. "One missed call" den amerikanska versionen, jag såg den japanska ett par år sedan och jag tyckte den var bättre. Jokke sov typ halv filmen iaf. haha

Fredag:
Idag blev det först gymmet typ en timme, sen hem och göra sig iordning och baka kladdkaka (vi har fredagsfika och det var jag och malin som skulle baka tills idag). Efter skolan så blev det dansträning och kvällen tillbringades med Johanna, Busk & Anton. Vi kollade idol, åt tacos och myste :) <3 Busk stannade över natten också, trevlans!


Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

Jaa mysigt värre :D <33

2009-09-14 @ 07:34:15
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback