Stylebystars!<3

Gissa vad som låg i brevlådan idag när jag kom hem?
Jo ett paket från stylebystars, love their clothes!

Klänningen satt förvånansvärt bra och såg ut precis som på bilden. Åh jag älskar den!


Nå vad tycker ni? Är den inte en äkta prinsess klänning som man älskar och måste köpa men som tyvärr kommer använas alldeles för sällan. Suck.. Jag vill vara kändis och gå på röda mattan varje kväll.

Nu har jag också kärat ner mig i en till rosa (!!) klänning, den är underbar och jag MÅSTE ha den. Jag får ju faktiskt inte använda denna jag köpte nu på high school eftersom jag och Hanna köpte den tsm och den passar bättre till Hannas rollfigur "Sharpey". Så jag tycker faktiskt jag förtjänar den andra klänningen.


it's a dress to die for!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin väska på andra bilden!

2009-09-29 @ 18:39:22
URL: http://mysweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback