Stress.

Det finns så mykt jag måste göra och vill göra och allt för lite tid. Kan inte dygnet bli längre eller veckorna längre, eller skoldagarna kortare, eller helgerna längre.
Jag saknar alla jag aldrig hinner träffa.
Jag vill träna på att sjunga men jag hinner inte.
Jag vill skriva en bok.
Jag vill skriva klart min låt.
Jag vill spela på gitarren.
Jag vill läsa alla bra böcker.

Åh jag blir galen på det här. Jag älskar att blogga men just nu känner jag bara att jag inte har tid det är därför det blir segt mellan uppdateringarna. Jag vet det är ingen som bryr sig förutom jag för blogga är ngt jag njuter av varje sekund att göra, jag älskar att skriva!
Så mykt vilja, så lite tid. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback