Måndag.

Nä idag mådde jag inte bra, jag orkade ingenting så jag stannade hemma från skolan.
Jag har stressat runt i helgen, gått upp tidigt, lagt mig sent och igårkväll så mådde jag inte alls bra. :(
Jag gick iaf runt och gjorde ingen nytta alls, så himla skönt det var. Jag hade glömt bort hur det kändes!
Det blev iaf en timmes dansträning vid 6, vi gjorde Hanna och Johannas koreografi till a night to remeber (spring musical medly) det kommer bli jättekul! haha

På kvällen sen klippte jag Jokke, det blev jättebra om jag får säga det själv faktiskt (a) :D
Sen så blev jag också klippt, bara topparna som vanligt eftersom jag försöker spara ut håret (som jag ni försökt i snart 18 år, suck..)
Sen blev det prison break hemma hos honom en stund :) jag ÄLSKAR hans soffa!

Vi såg också heartbreak kid, den var inge vidare "den vridna korkskruven" HAHA


så sjukt snygg!

Smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback