Dagisfröken Emma!

Första dagen på praktiken avklarad! (y) det gick iaf ganska bra tycker jag, jag har både bytt blöja och läst saga. Hehe
Dock var vi ute från halv 9-11.15 och det spöregnade så det var inte allt för mysigt kanske. haha
Jag tror jag ska kidnappa ngr barn imorn och ta med mig hem för gud så söta de är!

Min morgon började inte alls bra. Jag hade nämligen lyckats glömma ställa alarm på min mobil så kl tio i 8 kommer mamma in:
"emma är det inte dags att gå upp nu?"
"va? vad är kl?"
"tio i 8" (jag börjar 9.30)
"HELVETE!!!"

Då fick jag bråttom, men jag hann iaf. Haha.



Nä nu ska jag lägga mig framför tvn och halvsova. latmask..
Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Jag praoade på västerbottens folkblad :)

2009-09-29 @ 18:19:14
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback