Uppdatering!

Ja ni, mitt liv går i 110 just nu. Det är ständigt saker på gång och när jag inte är upptagen så umgås jag med mina fina vänner så det har inte blivit tid över till bloggen de senaste dagarna.
Lite uppdatering iaf!

Lördag:
Jag, Anton & Busk i stan och satte upp planscher och kollade bio "flickan som lekte med elden", den var mykt bättre än jag trodde att den skulle vara! När man läst en bok så brukar det ju alltid bli att man blir besviken på filmen.


jag köpte en "cover all mix-concelaer" på make up store. 265 kr kostade den. Ja det sved i plånboken men bra var den!

 


Betyg: 4/5, den var lite långtråkig ett tag och höll sig inte riktigt till boken på vissa ställen men bra var den!

Söndag:

Jag övningskörde i Åtvid, woho i rondeller och sånt, bra gick det iaf. :)
dansträning, sångträning, färgade Busks och Antons hår, målade naglar, tvättade hårförlägning osv.. busy day!
Lovi sov iaf här. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback