Sjuk..

Ja igår vaknade jag med en värkande hals. Jag låg bara och väntade på att alarmet skulle ringa så jag kunde gå upp och få ngt varmt i halsen.
Jag gick iaf till apun (en halvtimme tidigare, jag kunde ändå inte sova). Halsen blev iaf värre och värre så till sist så slutade jag helt enkelt prata för jag hade så ont. Det baa brände i halsen ;/ Så ont har jag aldrig haft!
Vid halv 3 blev jag iaf hemskickad.
Så det blev att ringa till mamma och gråta i telefonen för jag inte kunde prata så hon åkte och köpte ngr bedövningstablettter som bedövade halsen. (man fick inte ha dem på samma ställe för länge, då blev jag bedövad på det stället haha)

Det kändes iaf mycket bättre då.
Usch varf ska jag alltid bli sjuk för ? :(
Jag kommer adrig hinna bli helt frisk på 2 veckor då vi ska sjunga på sagateatern.
Jag vill ta sönder ngt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback