Ny dator..

.. står högst upp på listan över "detta behöver jag verkligen".
Det stänger av sig hela tiden, internet stänger ner sig. Sen när jag kollar på heroes som tar typ 2-3 timmar att ladda så känns det inte jättebra när internet stänger ner sig och jag måste börja om från början igen. gaah!
Nog pratat om det.

APNn går kanon, idag sa de att jag var den bästa elev de haft! :D
Jag älskar både barnen och personalen och om man fick bestämma så skulle jag stanna där istället för att åka tillbaka till skolan.
Även fast man blir helt slut, tidiga mornar, sena eftermiddagar så är det värt det. Barnen är verkligen hur söta som helst!


Hiro i heroes är bara för söt xD hihi

Nu ska jag brumbrumma till gympan sen blir det dusch och läsa. Så ni hör nog inget ifrån mig mer idag.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Patrick

Eller så låter man någon installera om hela skiten så att allt som förstör försvinner :) Det funkar inte att hålla på o reparera o sen slänga in samma filer som man hade på datorn innan. Det är ju filsystemet det är fel på :)



Vad arg jag låter :P

2009-10-08 @ 18:41:27
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback