Migränanfall igen?

Ja det stämmer, jag fick ett migränanfall igår igen efter dansträningen.
Försökte få i mig lite mat efter den låna dansträningen men det gick igen.
Sen kräktes jag bara upp den igen och det gjorde så ont i huvudet att jag trodde det skulle gå i två delar.
Så det slutade med att jag somnades gråtandes och skakandes med mamma jämer mig.
Mamma som alltid är snäll och ställer upp.
Mamma som man vet alltid bryr sig på riktigt.
Det är väl det som skrämmer mig ibland kanske, att hon ser så mykt.
Så mykt ingen annan ser.

Jag älskar dig. <3



mammi och jag i söderköping för 1,5 år sedan. :)


 


Kommentarer
Postat av: Lovi

Både Monika och du är en klippa!

Älskar dig så himla mycket gullet.

hoppas du blir bättre snart. <3

2009-10-12 @ 16:36:31
URL: http://fairytalelife.blogg.se/
Postat av: Julia

ååhh ni är så sööta =)

du vad ska vi göra på träningen? är det något viktigt som man måste komma på? <3

2009-10-12 @ 16:37:25
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback