It's friday Im in love.

Yesyes jag älskar fredagar!!
Dock så kunde ju den här börjat bättre, jag var på vårdcentralen och fick veta att jag hade virus i halsen.
Som de sa så hade det varit bättre med en bakterie eftersom virus sitter i mykt längre.
Åh jag är så förbannad och ledsen på samma gång.

Jag sitter iaf i Linköping hos Annica, ska på möte om permanent hårborttagning vid halv 12.
Sen ska jag kolla efter klänning, shoppa present till Amanda som fyller 18. Det firas med en fest ikväll, kulkul! :)
Busk och hans mamma kommer hit senare också så jag ska äta och umgås med dem en stund.

Krya på mig så hörs vi senare.

åh jag vill ha jag vill ha jag vill ha! men den är slut :(( buhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback