Tisdag.

Hm.. tankar flyger runt i huvudet.
Jag fyller 18 år nästa fredag, JAG 18 ÅR!
Jag känner mig inte alls så stor som det låter..

Iaf dagen har varit riktigt bra förutom att jag var sjukt trött i morse och hade glömt ställa klockan.
Hm typiskt mig, jag blev iaf väckt vid kvart i 8 men lyckades ändå komma i tid. Hihi.
Hade också ett intressant utveckligssamtal.
Efter skolan drog jag och Anton till morfar och provade hans elorgel, helt omöjligt att spela på den jue. Haha
Nu är det barngympa som gäller. :)



old picture of me.


Kommentarer
Postat av: paulina

Hej! Armbanden kostar olika men ligger mellan 55-89 kr bross på vilket du vill ha. Sedan är det ända du betalar mer är portot :) Så om du vill beställa ett så kan vi skicka det till dig. Du får ett konto nr att sätta in pengarna på :) Kram Paulina från rosabandet UF

2009-11-17 @ 19:16:27
URL: http://www.iloovemythings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback