Thanksgiving.

Jag har alltid varit avundsjuk på USA som har haft den underbara hötiden thanksgiving.
Nu behöver jag inte vara avundsjuk längre eftersom vi har vår underbara lilla Anna som ordnade med det igår (hon gjorde även det en gång för 2 år sen).

Så här kommer lite bilder ifrån kvällen:



Den goda maten, kalkon är underbart gott!



Hungriga som vi var så hugger vi in bokstavligen!



Wooops, they caught us.



We're digging in.



Hey muffinsen var goda! :D



Världens sötaste är han! :)



Anna hade massa provglasögon hemma så jag passade på att prova.
Dessa är från FACE och är mina favoriter, jag vill ha glasögon.
Det är grymt snyggt och inne nu!



Alex och mum!



Brother and me.



Denna bild på Marcus får avsluta kvällen.

Såklart var det flera där.
Anna som stod för all den goda maten osv.
Och sen Nina, Jimmy, Annica, Micke, Mamma & Pappa.
Men jag vet inte vad de tycker om att jag lägger ut bild på dem. Så säkrast att låta bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback