Revolution!

Jag känner för att sjunga.
Men jag vet inte vad jag vill sjunga..
Jag är på revolutions-humör. Jag vill göra ngt som inte är likt mig.

Jag sitter också och tänker på edward cullen gång på gång..
Kanske inte så kontigt med tanke på att new moon har haft världspremiär.
Åh jag bara drömmer, drömmer och drömmer om någon som han.
Hans fina små citat slår allt, inget har berört mig så mykt som hans fina ord.
Det sitter fastklistrade på min näthinna och kommer alltid sitta där.
"If I could dream at all, it would be about you and Im not ashamed for that".

Jag känner nog för att läsa "när jag hör din röst". Den sorliga av de fyra böckerna men också den enda som jag kan relatera till.
De andra böckerna är de som man vill kunna relatera till, som man vill hoppa in i och aldrig komma tillbaka till verkligheten. New moon är boken man gråter sig igenom, but it's so worth it.



Favorit citat från Eclipse.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback