Inflyttningsfest.

Yes i lördags blev det en slapp dag, det var otroligt skönt.
Jag tog mig till och med tid att BADA i badkaret, det har jag inte gjort på flera år!


Min nya kylningsmask som jag fick av Amanda hade jag också.
Sen tände jag doftljus och gjorde badskum utav cocostvålen. sen drog jag in stereon också (a) hihi
Dock så kom jag på efter tio minuter att jag är alldeles för rastlös för att bada, så det blev inte direkt ngt långbad.
_____________________________________________________________________________________________


På kvällen så var jag och familjen på inflyttningsfest hos Pehr, Lena, Johanna och Julia. :D
Jättetrevligt var det med massa skratt som alltid.
Även familjen Svensson/Karlsson och Kempe var med!
Lite bilder:


 ¨
Johanna och jag tar glögg fast mest russin. haha
tro det eller ej men jag körde uta löshår och även med BLÅ makeup, woho jag har lyckats.





Emelie är så grymt snygg :D




Från vänster: Marcus, Emelie, Jennie, Jag & Johanna.



Från vänster: Anton, Chiristoffer & Alex.




Jullanskrullan. <3




jag och min älskipälski. <3


puss puss :) hihi

Den bilden får avsluta en galet rolig kväll. Vi hade inte så mykt bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback