Första advent.

Idag var det som sagt första advent, jag kan inte förstå att året gått så fort. Det var ju sommar nyss ändå känns det som jättelänge sen.
Men vart är snön? :(

Iaf idag blev det upp och fixa iordning, städa rummet och kl 13-15.30 var det träning uppe på villan med julkalendern. Det gick faktiskt ganska bra.





Innan jag åkte till villan så klippte Annica mig. Tro det eller ej men jag sa faktiskt åt henne att klippa av en bit för att för en gångs skull få bort det slitna. Det gjorde ont i hjärtat att se håret falla ner men oj så mjukt och blankt det är nu. Resultatet ser ni på bilden.


Efter julkalenderträningen så åkte jag direkt ner till torget för att kolla in Jennie när hon och de andra Luciakandidaterna "visade upp sig". Hon är verkligen sockersöt och jag tycker hon ska VINNA!!

 


Emelie, Anton och jag sprang runt som galningar och röstade på Jennie som årets Lucia. Haha!





jag och Johannisen :D




Som sagt Johanna och Julia anlände också, även Busk lite senare :) hihi





Ungen är ju helt perfekt och inte nog med det. Hon är snäll, givmild, glad, sprallig, ödmjuk, omtänksam, jaa listan kan göras lång. Hon har iaf alla de egenskaper som en Lucia behöver. <3


_____________________________________________________________________________________________



Efter julskyltningen så åkte vi hem för kl 18 kom familjen saanum för att fira att jag fyllt 18 år.
Det blev pepparkakor, glögg, mat och fika. Shiit vad man var mätt i magen efter det.
Det är så roligt att träffa dem, det blir tyvärr inte lika ofta än.
Jag fick ett presentkort på Kicks av dem, YES nu kan jag köpa mn mascara som kostar 170 spän. TACK hihi.


Tänk vad mycket jag hinner med på mina dagar.
Vad brukar ni göra på söndagar? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback