Emma is back!

Yesyes, det har varit ngr otroligt jobbiga men så roliga veckor.
Tiden med er TDS är den bästa i mitt liv.
Inget slår att stå på scenen med er!!

På onsdag börjar vi med träningarna inför Åtvidaberg den 21 november, ingen ro och ingen rast här inte ;)
Jag har också fått lägga undan min egen blogg eftersom det är jag och Anton som sköter TDS bloggen.
Men nu är jag tillbaka :D

Har ni saknat mig? (a)


Anton, Hanna, Jag & Johanna från autografskrivningen. ;)

Jag kommer inte bjuda på en massa bilder här utan kommer länka er till TDS bloggen då alla bilder är ute.
Haha, det tar ett x antal timmar för våran sega dator.


Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha :)

jag har saknat de :) <3

2009-11-03 @ 15:52:40
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Wooohooo Emma is back, missed you <33

2009-11-04 @ 08:34:57
Postat av: Johanna

Saknat dig snyggo:D!

2009-11-04 @ 14:15:50
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback