Hjärnspöken.

I min hjärna bubblar det över just nu..
Jag kommer inte ihåg den där känslan längre som jag hade i våras, när jag var så lycklig att det kändes som att jag levde någons annans liv. Jag minns inte hur det kändes.
Och även fast jag är gladare än vad jag varit det senaste halvåret så är jag ändå på det stadiet då jag varken är speciellt olycklig eller lycklig.
Då är jag bara fundersam och tänker på alla möjliga saker.

Hur det skulle kännas att ligga på en varm strand nu.
Hur det skulle kännas att stå på en stor scen nu.
Hur det skulle kännas att kalla någon min.

Jag vet inte varför alla dessa tankar kommer nu, kan bero på morgon dagen faktiskt? Ja jag vet att jag inte borde tänka på det och inte en enda av er kommer veta vad jag pratar om.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Näpp har inte en susning om vad du snackar om :P men det där om att stå på en scen är lättlösligt problem för det gör vi ju på lördag ;) och då äger vi :P

2009-11-17 @ 22:57:52
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback