98.

Jag var riktigt flickig när jag var liten, tänk er av den värsta sorten fast ännu värre.
När jag var stor skulle jag bli prinsessa och ha likadant hår som Törnrosa.
Allt skulle vara rosa, jag skulle jämt ha klänning eller kjol (redan på dagis skrek jag när de försökte tvinga på mig jeans "tjejer har inte jeans" HAHA).
Jag älskade leka med dockor och barbie och min favoritfilm var Askungen. Jag stog alltid framför tvn och svängde med min kjol och härmade askungen och sa "junderbar".


Skolavslutningen i 1:an, Anton, Jag, Emelie & Jennie. hihi



Här sitter mupparna och kollar på tv. Självklart ska vi mysa ihop oss i halva soffan
när det finns hur mykt plats som helst i andra soffan. haha



Här är det midsommar, tradionen var att mammorna och barnen gick och plockade blommor
till midsommarstången och till varsin krans.



Här fyller jag 7 år och mamma har bakat en barbietårta till mig.
Jag älskade den och ville egentligen inte äta upp den, jag ville sprara den och visa
hela världen hur duktig min mamma hade varit och bakat en barbietårta åt mig.



Som sagt, jag var barbie tokig och skulle alltid ha de dyraste dockorna som liknade
kända disneyfigurer.
Ser ni vem barbien på bilden ska föreställa?


FORTSÄTTNING FÖLJER..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback