96.

Som sagt det är en lucka i albumen men år 96 tog mamma tag i kameran igen.



denna bild är dock ifrån julen 95 då jag fick mitt barbieslott.
samma natt vaknade jag av att Anton satt på min sängkant och slog med ett av tornen.
haha han gick jämt i sömnen när han var liten.
så fruktansvärt fult mitt rum var btw... Bilden är också tagen ngr månader efter jag klippte
håret av mig.. Annica fick så fixar en kort pojkfrisyr på mig, usch det såg hemskt ut!



Kan det vara så att det här är en bild som togs i Johanna och Julias gamla kök?
Anderstorp blev iaf snabbt mitt andra hem.
Syskonen Stenberg har alltid varit de småsyskonen jag aldrig fick. <3

Här går Anton och jag påskkärring.
Dock fick vi aldrig "tigga" godis utan gav istället bort godis och teckningar.


Från vänster: Jennie Kempe, Emma Hallberg, Sara Häggberg, Emelie Kempe & Anton Hallberg.
Här kom mina underbara grannar och barndomsvänner in i bilden.
Jennie och jag gick på skogsmulle tsm, lekte varje dag, skrev låtar och var allmänt galna.


Hihi här ligger jag och Johanna och fnissar när hon sover över hos mig.

 

Sommaren var lika underbar som alltid och jag lärde mig att simma, 4,5 år gammal.
Jag har alltid varit som fisken i vattnet och älskar att vara lika mykt under som över.


Här har jag Anton, Anna och Emelie gjort midsommar stång.
Jag har faktiskt ett svagt minne av det här.
Anna var min idol när jag var liten (och är det såklart fortfarande, vi ska se om hon kommenterar det här inlägget nu, har aldrig lyckats få henne göra det förut).
Anna bodde alltså granne med oss ända tills iår och var ofta barnvakt åt oss som små.


Varje år åkte vi till Söderköping och åt glass på smultronstället.
Jag tog alltid "kvack-kvack", sen kommer jag ihåg hur jag kom dit ett år och hade växt på mig
lite och fick in glassen och den var pytteliten. haha


Det här minns jag!!
Jag, Anton, Danne & Phiip sov i lekerstugan med Anna.
Danne ljög ihop en massa för Anna om att de hade hästar och alla möjliga saker.
Sånt som man skrattar åt så tårarna rinner nu.



Tandborstning på trastgatan 7.
Vi är knasiga.

 


Om det var ngt som jag älskade när jag var liten så var det att bada.
Anton och jag satt ända tills mamma helt enkelt drog ur ploppen så vattnet rann ut.
Dock så hatade jag att duscha, det var slöseri med tid och tråkigt.
Nu älskar jag att duscha, skönare sätt att börja morgonen på finns inte.




Det här året fick jag mina första skidor. Jag vet att det står 97 på kortet men hittade inte ngt kort när jag åker skidor ifrån 96 så det fick bli såhär.
Första gången jag åkte skidor ställde jag mig längst upp i baken och åkte hela vägen ner.
Inte dåligt om jag får säga det sjäv. hihi



Här fyller jag 5 år.
Mitt hår har ändå växt ut någerlunda från förra året.



FORTSÄTTNING FÖLJER..


Kommentarer
Postat av: Micke

Vilket mode! Den moderna pottfrillan xD.Måste kolla i våra fotoalbum.

2009-11-25 @ 22:32:23
URL: http://hubbeberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hade inget minne av midsommarstången men det såg ut som vi hade det kul :) haha

2009-11-25 @ 22:46:48
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback