91.

Här nedan kommer bilder ifrån 91, året då jag föddes.
Dock så föddes jag ju den 27 november, alltså är det bara bilder ifrån min första månad. hehe
De första bilderna är värdelösa eftersom jag inte kommit på ett bra sätt att få korten att få plats i scanern men de sista bilderna är mykt bättre. :)


Jag har mitt egna album när mamma har fixat med bilder och all nödvändig information om mig.
Första gången jag log, första stegen, första gången jag klippte mig, FÖRSTA GÅNGEN JAG BAJSADE PÅ TOAN HAHAHHAA jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg det!

Här ovan ser ni mitt "släktträd" med den närmsta släkten som ni ser har jag växt upp utan farfar.



Här är jag och min kusin Daniel Molin som faktiskt bara är 22 dagar äldre än mig.
Men eftersom han var tjokcsmoken själv och jag var lillplutten på 2590 gram så var skillnaden väldigt stor. haha
På den översta bilden så skrattar jag åt ngt.. ovanligt va? haha



Här ligger jag och försöker charma någon.. jag skulle tydligen ha vart väldigt bra på det.







Jag och Daniel igen :)


För att sammanfatta min första månad här i livet så kan vi väl säga att jag hade allt jag behövde. Kärlek, omsorg, mat och familj.

FORTSÄTTNING FÖLJER.


Kommentarer
Postat av: Malin

SÖÖÖÖT <3

2009-11-26 @ 14:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback