07.

Som ni märker så pendlar jag mellan blont och brunt ständigt. Jag kan inte bestämma mig och så tröttnar jag fort på mitt hår. Det här året sätter jag i min första hårförlängning och skaffar färgade linser. Börja aldrig med det, ni kommer bli beroende och istället för att stärka självöfrtroende så blir det bara sämre, för hur tror ni det känns att ta ut linserna eller ta bort hårförlängingen?
Acceptera er själva som ni är, för alla fina fina på sitt eget sätt. 



Här har ni mig med min hårförlägning åh så fin.
Sen så har jag även tandställning som ni ser.



Till sommaren var jag blond igen och jag drog till Spanien med Malin.
Det var ett jätteroligt resa med massa upplevelser, bla shopping i Barcelona åh så underbart.




Mitt smeknamn under resan blev "bajs-muffin" HAHA
Som ni ser på bilden så fick jag fågelbajs i huvudet och sen så blev jag helt till mig varje morgon av att det fanns muffins eftersom jag ÄLSKAR det. haha



Här har ni mig med mina linser "pacific blue", ni ska bara veta hur svårt det var första gången att sätta i dem. Anton höll på över en timme.
men visst är de coola!




På sommaren drog vi till Öland med de här mupparna + Anton såklart.
Det var otroligt kul att vara med så många vänner, dock så kunde vädret varit bättre men vi överlevde.
Kommer ni ihåg när vi spelade volleyboll, när jag skämde ut mig och skrek "det ska jag regi på sommarn", när vi köpte våra tröjor med knasiga texter, när vi träffade Sammy och alla Sammy-wannabes.
Ja listan kan göras lång.




Här fyller jag 16 år och går första året på gymnasiet samhällsprogrammet med musikprofil.
Jag var också Lucia kandidat och hade den här underbart fina hårförlägningen.




Den här dagen klippte jag lugg och bakade pepparkakor med min sötnos och kusinerna. :)


Julafton 2007.
Här övningskörde jag för första gången vilket finns på film. Funderar på att lägga ut den igen.
Alla tycker den är jätterolig, men jag skulle vilja ha sett er första gången ni körde bil :o




jag fick för mig på jullovet att jag ville göra om mitt rum.
Pappa och jag spenderade ngr sjukt jobbiga dagar i mitt rum men resultatet blev jättebra, en mörkblå fondvägg och 3 grå väggar.




När snön kom så blev det att gå promenader i elljusspåret med Anna, Anton & Mamma.
Den här bilden togs på en underbart vacker dag, åh jag älskar när träden är precis vita av snö och allt bara glittrar. Då är det riktig vinter.

FORTSÄTTNING FOLJER...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback