06.

06 var ett riktigt händelserikt år, det hände mycket i mitt liv under den perioden.
Jag gjorde mina första utomlandsresor till den underbara ön Kreta och till Tysklands huvudstad Berlin, jag konfirmerade mig, jag åkte iväg med kompisar, vi började ha fester hemma utan mamma och pappa (det hade vi säkert tidigare men jag minns inte riktigt haha), jag testade också hårfärgen brun för första gången i mitt liv. Dock inte enda. haha


Valborg 2006, vilka minnen.
Vi hade grymt kul och skrattade tills tårarna sprutade. HAHA
Saknar er tjejer! <3

 


Här har ni mig i Berlin, när man konfirmerar sig här i Åtvidaberg så får man åka en bussresa ner till Berlin.



Här är vi i Kreta första kvällen för att ta ett dopp i poolen.
Jag saknar det så mycket allt var verkligen helt perfekt där nere, fint väder, trevligt folk, Kristus och så har man ALLTID kul med familjen Karlsson/Svensson. <3





Jag nere i Kreta.
Minns att jag tyckte den här bilden var bra men jag ser ju ut som en liten tönt som jag förmodligen var då xD haha



Här har ni mig ca 2 veckor efter skolan börjat.
Jag hade fått infektioner i hela benet plus att jag fått ett infekterat skavsår av mina lacoste skor som jag tjatat till mig. Och när jag menar infekterat så var det verkigen det. Så jag fick hoppa på krykor i ngr veckor.
Jag hade även feber de första dagarna och det slutade med att jag rymde hemifrån över hela åtvid hem till busk för vi hade bestämt att vi skulle kolla på premiären av "high school musical". Jag fick ju såklart inte eftersom jag var sjuk. Så jag rymde. Dumma lillla Emma.
Här på bilden är iaf dagen efter rymningen och vi är på kräftskiva i Dunkis.





Hm jag tror det var på höstlovet som "Blondie" gav sig iväg till Vimmerby för att bo där i ngr dar hos Malins farmor.
Åh det var supermysigt och hoppas vi kan göra om det någon gång.
På bilden har jag nyligen färgat håret brunt igen men det blev grönt, usch så förskräckligt det såg ut ett tag!


FORTSÄTTNING FÖLJER...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback