00.

År 2000 var ett speciellt år.
Det var nämligen dags att fira ett nytt millenium.
Vem med barn i huset fick inte låten "millenium 2" med Markoolio uttjatad då? HAHA
Jag älskade den låten.


Här firar vi nyår hemma hos oss enligt traditionen med familjen Kempe, Stenberg och Fahstedth.



Det här året var ett riktigt Emma och Philip år.
Vi blev riktigt tajta och lekte jämt.
Jag älskar min kusin Philip vi är båda så lika. <3

 


HAHAHHA här är vi i Emelie och Jennies båt i Loftahammar.
Om ni undrar varf jag skrev haha så var det för det finns en historia bakom den här bilden.
Emelie var ute och paddlade kanot, helt ovetandes om vad som kommer att hända henne..
fortsättning följer bilder under.




Då ska såklart Anton och Jennie hitta på massa djävulskaper och sätter sig i mini båten
som går typ 5 km/h HAHA.
De börjar jaga Emelie och till sist blir som så uppstressad att hon vippade.
Just då blev man jätteräd men nu skrattar vi åt det. HAHA
Det var även här jag fick min sjögräsfobi efter att ha simmat in i ett sjögräsklump. fy.




Jag var klassens teater apa och ÄLSKADE att spela teater.
Jag gick även på teater traska och var med och spelade teatern "gruvornas tid".
På bilden ska jag spela en gammal tant som hette Mia i "Mias julgran", haha
Jag minns hur mycket alla föräldrar skrattade åt mig med mammas gamla glasögon på sig.


Vintrarna var alltid så mysiga. Vi tog med oss korv, pulka, fika, varm oboy och skridskor
till stugan och tillbringade dagarna där.


FORTSÄTTNING FÖLJER..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha kommer fortfarande ihåg den kanotturen :P

2009-11-26 @ 17:26:51
URL: http://nohiding.blogg.se/
Postat av: S

hahahahaha var det inte det nyåret vi tänkte gömma oss i kylskåpet för vi var rädda för raketer!? xD

2009-11-27 @ 13:47:06
URL: http://fahlstedtsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback