Idag har vi varit på äventyr :D

Söndag.
Söndagar är den dagen som alla har absolut ingenting att göra på, den dagen som alla har tråkigt på och sitter hemma och tänker "Hm vad ska jag hitta på nu då?"..
Så är absolut inte mina söndagar, okej inga av mina dagar är så :) haha
Söndagar är nog veckans jobbigaste dag, jag har alltid tusen saker att göra som jag skjutit upp och ändå så gör jag nog knappt hälften av dom iaf.. haha


sötaste Lukas på bilden!

Det blev att åka till morfar med släkten på mat, alltid lika mysigt att träffa kusinerna. Philip & Matilda var dock inte med, tråkigt :(
Danne och Anton övningskörde med mig också :D:D SVIN KUL, bäst var jag.. Killar är ynkliga, säger att jag gasar för mykt. mesar :L mohaha
Sen körde jag fyrhjuling också, men det var lite läskigt (a)
Vid kvart över 2 var Anton och jag tvugna att dra till dansträningen som gick väldigt bra :D
Gud vad roligt vi har haft den här veckan, hoppas på det nästa vecka också :D hihi

Nu ikväll har jag Hanna och Busk varit på äventyr, såhär såg det ut :

snyggaste hjälmarna hittade vi och gav oss ut på bus med moppen..


som Busk så fint skrev "vi är bara lite snyggare än alla andra" (eller ngt i den stilen)


Vi hämtade upp Hanna också, det blev ite trångt på moppen xD haha

Sen drog vi till sockertoppen för att titta på hästarna men det blev att åka på en as dålig skogsväg, vi höll på att köra ihjäl oss xD haha


fiiiina islandshästar!

Jaaa ni, så mykt som jag skrattade när vi körde på vägen var det länge sen.. samtidigt så skrek man ihjäl sig för vi höll verkligen på att köra i HELA TIDEN xD busk är bääst på att göra moppe (host host) haha xD
Nu måste jag städa bur och fixa iordning inför imorgon..
Jag kommer antagligen att mobilblogga imorgon för jag slutar sent och sen ska Anton och jag träna när jag slutat :)

godnatt
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: alexanderbusk

Haha ja är visst bra på att köra :O

2009-05-25 @ 08:26:41
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback