When the world is upsidedown..

Hemma ifrån kören! :)
Denna dag har varit helt sjukt.... Morgonen började inte alls bra, för det första vaknade jag redan med magvärken (den brukar komma efter ett tag) och så har jag drömt mardrömmar hela natten. Om sånt som hänt under dagen men med lite grovare ord och handlingar, det är så läskigt för det känns så himla verkligt!
Sen så får man en massa sms och jag vet inte vad jag ska göra.. hela situationen är så löjlig, patetisk! Snart kommer jag explodera jag lovar er, ett enda litet ord och jag kommer skrika sönder dig!

Iaf på gympan blev det vollyboll, herregud vissa tar det lite för seriöst så det blev nästan värre tjafs än på min barngympa (där är den äldsta 9, lillagruppen alltså).
Sen blev det hem och soooofta och sjunga. Nu har jag varit på kören, det gick bra. Vi fick sluta tidigare så vi flickor drog upp och provade kläder till trollflöjten OMG säger jag bara, jag ska ha en sylvester på mig HAHAHAHAHAH!!! Jag tänkte att jag skulle skoja till det lite :)

Nu tänkte jag fråga Johanna och Patrick om jag fick umgås med dom lite men patte svarar inte...
Kl 7 ska vi också till familjen Saanum, Kerstin fyller nämligen år idag! :D GRATTIS

jag tyckte den här bilden passade ganska bra till dagen :) haha

hörs senare
smackpuss

Kommentarer
Postat av: Patrick

Seriöst så märkte jag inte alls när jag fick sms.. Kände mig värsta taskig när jag såg att det gått 2 timmar nästan :( Men vi kom ju bort ändå :) hihi

<3

2009-05-15 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback