SHOPPING! :D

Igår hade jag en underbar dag i stan med mina bästisar Anton och Lovi! :D KFC is the shiit!
Morgonen började med en promenad runt sockertoppen, det var skönt att kommer ut.
Sen vid 12 tiden drog vi till staden, först blev det innerstan där det blev en hel del shopping :D pengarna bara ramlar iväg!
Sen blev det också en macka på subway, det är mitt favoritställe i stan gud vad gott det är. Anton och Lovi åt däremot på donken men jag kände att jag varit tillräckligt onyttig den här veckan så min mage skulle nog inte klara av det! haha

Vid 4 typ drog vi ut till ikano också, där möte vi upp Danne, Philip & Annica. trevligt :) Lovi och jag köpte också varsitt par skit snygga skor. Me love!


solglasögon: cubus, 199 kr (tror jag)
armband: h&m, 59,90 kr (det köpte jag i torsdags)
Skor: skopunkten, 299 kr. (de svarta)
Skor: din sko, 199 kr (köpte i torsdags)
Vit linne: gina, 99 kr
Tunika: gina, 149 kr
Kläning: gina, 199 kr
Linne: h&m, 99 kr

jag köpte även ett svart lång linne på bikbok för 299 kr, det är dock i tvätten så jag slänger upp en bild på det senare:)
sen bloggar jag om kvällen hos Kempe när jag har fått bilderna från kvällen av Jennie!
nu ska jag färga håret och gå ut.
smackpuss <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart att jag skickar bilderna, nästa gång du loggar in på msn attakerar jag dig med dem :)

dock blev det inte så många.. hahaha ;D



Jag älskar verkligen alla dina nya kläder - super snygga :D

2009-05-10 @ 18:06:59
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: emma björk

jag va med i stan igår, och jag köpte också dom där svarta skorna :O haha :D <3

2009-05-10 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback