paaartaj!

I torsdags var vi som sagt hos Dan på lite paarty. :) Det var inte jättemykt folk jag kände igen men ja det var rätt trevligt :)
Det blev en hel del kubb iaf, bäst var jag. iaf första omgången då jag slog ner 4/5 mohaha (a) det gick dock sämre och sämre. haha  men det behöver vi ju faktiskt inte låtsas om ;)

 
som sagt kvällens outfit, igonerar mamma och pappas hemska sovrum (a)xD haha


kubb :D jag och Lovi ägde :L


haha John och Martin lärde sig ett nytt partytrick, livsfarligt xD hahah men kul!


senare blev det också twister, denna omgång vann Lovi :D

Det blev inte jättesent, jag Nattis Amanda och Sofia drog vid typ 1. Då hängde vi på Sofia när hon skulle skjusa hem Amanda, herregud vad hon kör! Hon var uppe i 190 :o haha galen men aa kul äre ju (a)
Tack för en trevlig kväll.
Dock sov jag nästan inte en blund på natten.. men vad konstigt då?
smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gumman, jag förstår att du inte gjorde det!

Men du är bäst så det såå!

Älskar dig <33

2009-05-23 @ 15:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback