ibland så blir man arg :)

jag har bara så sjukt trött på all falskhet och all dubbelmoral. Stå för vad du tycker och stå för vad du gör.
Fy fan idag har jag varit på hatiskt humör, nu ska jag ut i förådet och slå sönder en blomkruka! Då känns det nog bättre.
great vi ska börja jobba om "Romantiken" på svenskan med, gud vad passande :)))) På emsemblen så tränade på massa agerande till trollflöjten också och jag var ensam första sopran så jag höll på att skämmas ihjäl.. jag suger.
Det drog över i 40 minuter (hela min sång) så vi skippade den för man orkar inte sjunga i längre än 1 timme och 40 minuter.
Nu ska vi också slänga i oss lite mat för halv 6 är det möte inför vårat sommarjobb.


bara för att Vanessa Hudgens är så himla snygg! *avis*

Ikväll blir det att plugga svenska.
smackpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback