HEEEEEEEEEEELG!!!!!!

Min morgon började inte bra. För det första hade jag ju knappt sovit ngt och så hade jag drömt mardrömmar som sagt.. Sen får jag ett sms av Lovi där hon säger att hon har feber och inte kan gå till skolan. Buhu, jag är ingenting utan min älskling i skolan :((<3 I'm lost without you..
Men idiot som jag är så går jag till skolan iaf på sämsta tänkbara humör och jag lovar er det blev bara värre och värre med dagen...
FALSFALSFALSKFALSK!!!! neeedååå (a)

Anton åkte också hem så jag fick klara mig utan honom också :(( Erica var i skolan iaf :D:D

Vi fick också glass idag i skolan :D Med typ världens godaste bärsås till :L muuuums!

Tro det eller ej men jag överlevde dagen.. utan ngr större utbrott (a)
När jag kom hem så blev Anton och jag hurtiga, så vi drog till simhallen och gymmade och simmade 24 längder tror jag det var? :) Så himla skönt, jag kände att jag var tvungen att röra på mig efter min dröm xD haha

Här har ni mig på gymmet, haha suddig bild men tur det för jag gjorde värsta grimasen på bilden :L muhahaha


Duktig som jag är så pluggade jag också lite svenska när jag kom hem, räknade också ett mattetal (a)
Men jag fattar ingen av frågorna som vi ska göra.. fattar inte ens texten :s den är helt trög!

Jag har också städat buren och nu kom Erica så jag ska vara social :D
Jag saknar min Lovi<3
smackpuss


Kommentarer
Postat av: patrick

jag vill också gymma :( <3

2009-05-15 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback