Hallelujah!

Dagen har varit helt upp och ner. Det ena är värre än det andra.. Ja jag lovade att inte skriva ngr mera deppinlägg så jag ska bara skrivit allt bra som har hänt idag. :D
Vi slutade tidigt, vi färgade Ericas hår, jag köpte mina hårtabletter (Silica, ger näring till hår hud och naglar, bra för dig med skadat hår eller sparat till långt. Finns i din hälsokostbutik för 98 kr), köpte naturgogis (aldrig igen fy vad dyrt det är!), det gick jättebra på pianot, vi kollade på alléskolans elevkonsert och det fanns många riktigt bra som jag aldrig hört sjunga innan. Det kanske kommer ngr videos imorn, det beror på om jag orkar skicka filmerna till Lovi och om hon orkar ladda upp dem :) hehe

Nu ikväll så har jag umgåtts med bästaste Patrick!!! Han och jag ska vara faddrar till Julia som konfirmerar sig på lördag, fatta kul! Julia är verkligen sötast i världen som frågar mig :') åh jag blev jätteglad, för hon har ju alltid varit "min lilla Julia, min gullunge" (a) thihi.. det är bara att inse att hon blivit stor nu. Nej nu låter jag som en gammal tant!
Men vad ska man ha på sig? :/
Jag har också städat mitt rum, värsta bra gick det och fort med. I got skills, right Patte!? :D


Patrick du är SNYGG, vad du än säger!

Marlena gick tydligen vidare till eurovision också, fy jag hoppas hon kommer sist! Jag tycker verkligen inte om låten och jag förstår inte hur den kunde vinna. Bara därför kommer det säkert gå jättebra för henne.. suck. Eurovision har bara blivit löjligt alla grannländer röstar på varandra och våran musiksmak är så olika att det går liksom inte att tävla. menmen..

nu ska jag lägga mig och läsa.
godnatt
smackpuss<3

Kommentarer
Postat av: Patrick

You got some serious städing skills ;)



Och fy vad blek jag ser ut på bilden.. Hata blixtar i mitt ansikte xD



:) <3

2009-05-13 @ 00:07:42
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Johanna

Duktigt Emma :) (Y)

Skicka Patrick bilder till mig :D

Snygg är bara förnamnet :L

2009-05-19 @ 15:23:51
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback